Je lepší Odoo jednou vyzkoušet

než o něm 100 krát slyšet.

Naplánovat demo

Provedeme vás ukázkou Odoo

Uznáváme, napoprvé může být těžké se v Odoo vyznat - jenom v základě má totiž více než 60 byznysových aplikací

Proto je jednodušší, abychom Vás převedli personalizovanou ukázkou systému - budeme se soustředit jenom na relevantní funkcionality pro Vás a zodpovíme Vaše dotazy přímo na místě.

Dobré demo je personalizované


I když máme zkušenosti z implementací Odoo pro různá odvětví, každá společnost má svoje specifika a jejich procesy se můžou lišit.

Proto s vámi probereme, jak fungujete a kde dochází k chybovosti nebo neefektivitě. Na základě těchto informací přizpůsobíme ukázku Odoo, abyste viděli, jak vám Odoo může pomoci.

Domluvme si personalizované demo 


Napište nám, jaké jsou vaše očekávání od Odoo. Potkáme se a probereme jak vaše současné fungování, tak to, jak vám Odoo může pomoci optimalizovat a automatizovat vaše procesy.



Proč Odoo od Origamis?

 
​ Známe Odoo jako vlastní boty

Znalost systému a jeho možností je velkou součástí úspěšné implementace. Zakázkové úpravy navrhujeme jen tam, kde je to skutečně nezbytné a všechny výzvy se snažíme prvně vyřešit správnou konfigurací.

Ověřená metodika implementace

I když je každá Odoo implementace jedinečná, je mnoho aktivit, které se opakují. Máme vyladěnou implementační metodiku, abychom na nic důležité nezapomněli a nasazení Odoo proběhlo úspěšně.

Dlouhodobý partner i po nasazení

ERP implementace je nikdy nekončící proces - Odoo se postupně vyvíjí s vaší společností a je v našem zájmu, aby rostlo s vámi a s vašimi požadavky.

Časté kladené otázky

Na tuto otázku neexistuje univerzální odpověď. 

Odoo funguje na modelu freemium - zcela zdarma poskytuje omezenou verzi svého systému, která se nazývá Odoo Community. Tato verze obsahuje cca 30 modulů, které můžete plně využívat. Pokud však plánujete využívat plné účetnictví nebo výrobu, bude nutné sáhnout po Odoo Enterprise. Community verze není dostupná v mobilní aplikaci (ale je možné ji spustit pouze přes prohlížeč - i na telefonu), na rozdíl od plné placené verze. 

Naopak v ceně licencí Odoo Enterprise je zahrnut i oficiální podpora od Odoo a skript pro upgrade na novější verzi, pokud se tak rozhodnete. 

Pro některé společnosti stačí Odoo Community a mohou případně později přejít na Enterprise, zatímco jiné potřebují Odoo Enterprise ihned od začátku. 

Pokud chcete vědět, která verze by se pro vaši společnost hodila více, neváhejte nás kontaktovat.

Základem každé úspěšné implementace Odoo je definování toho, jak nový systém pomůže řešit stávající problémy a bolesti, které vaše firma prochází. Toho dosáhneme pomocí úvodní analýzy, která nám představí fungování vaší společnosti, stejně jako problémy, se kterými se potýkáte. 

Po seznámení se pustíme do samotné implementace, kde krok za krokem ukážeme, jak je možné řešit vaše firemní procesy v rámci základního systému. Pokud narazíme na firemní proces nebo požadavek, který není pokrytý základní funkcionalitou, probereme, jak ji pomocí zakázkové úpravy můžeme vylepšit. Už v této fázi implementace je doporučeno do ní zahrnout budoucí klíčové i koncové uživatele, kteří si na myšlenku nového systému začnou zvykat a mohou během workshopů poskytnout cennou zpětnou vazbu. 

Zatímco my pracujeme na vývoji úprav, váš tým se soustředí na přípravu dat a číselníků, abychom je mohli naimportovat do vašeho budoucího systému. Po společném otestování a potvrzení fungování systému i s novými funkcionalitami začíná příprava na samotné spuštění systému - což se skládá nejen z příprav systému samotného (že v něm budou správná data a že vše bude fungovat jak má), ale hlavně z přípravy uživatelů, kteří se musí s novým systémem s naší pomocí naučit pracovat. 

Spuštěním systému však naše spolupráce nekončí. Na začátku budete potřebovat intenzivnější podporu, dokud si všichni uživatelé na nový systém nezvyknou. 

Po pár týdnech/měsících určitě přijdete na další oblasti, které by jste chtěli do Odoo přenést, případně na další vylepšení a vychytávky, které vám pomohou ještě více automatizovat práci a šetřit čas vašich zaměstnanců. 

A v horizontu 2-3 let se vaše Odoo oplatí upgradovat na novější verzi (která vychází jednou ročně), abyste získali rychlejší, spolehlivější, bezpečnější systém, který bude schopen růst s vaší společnosti i na dále.

Cenu implementace Odoo můžeme rozdělit do 4 hlavních bodů: 

  1. Implementace samotná 
    Náročnost implementace se odvíjí od mnoha faktorů: 
    1. počet procesů/aplikací, které se chystáte implementovat 
    2. množství zakázkových úprav, které budou potřebné pro dosažení ideálního stavu 
    3. integrace s dalšími systémy 
    4. množství uživatelů, kteří budou systém aktivně používat 
    5. množství transakcí, které bude systém generovat (objednávky, faktury, ...) 

      Pokud chcete vědět rámcový odhad cenového rozpětí vaší implementace, neváhejte nás kontaktovat. 

  2. Odoo licence 
    V případě, že se u vás bude implementovat Odoo Enterprise, je třeba počítat také s licenčními poplatky. Existuje několik možných způsobů platby licenčních poplatků (měsíčně, ročně, na více let dopředu) a podle délky vázání Odoo poskytuje dodatečné slevy. Pro zjednodušení však můžete počítat, že poplatek za každého uživatele v systému je 22,40 eur měsíčně. 

    Pokud tedy váš systém aktivně využívá 10 zaměstnanců, vaše měsíční poplatky budou 224 eur.

  3. Hosting systému
    Vaši Odoo instalaci bude nutné umístit na server, který bude dostupný z internetu, aby jste k ní mohli přistupovat odkudkoliv a kdykoliv a z jakéhokoliv zařízení. 

    Odoo samotné nabízí hostovací platformu odoo.sh která je "na klíč". Kromě hostingu vám poskytuje také monitorování, zálohování a platformu, pomocí které můžete automaticky nasazovat nový kód z platformy GitHub. Cena se odvíjí od počtu aktivních uživatelů používajících systém najednou a začíná zhruba od 60 eur měsíčně. Tato možnost hostingu je dostupná pouze pro Odoo Enterprise. 

    V případě, že používáte Odoo Community nebo máte vlastní server, je samozřejmě možné Odoo hostovat i samostatně. Budete potřebovat server s nainstalovaným Ubuntu 22.04, ideálně s alespoň 2 CPU a 4 GB RAM (přesné specifikace se odvíjí od počtu uživatelů a množství transakcí ve vašem systému).

  4. Dlouhodobá podpora a support
    Je dobré si vyhradit rozpočet i na dlouhodobou podporu, abyste vždy měli po ruce experta, na kterého se můžete kdykoliv obrátit. Cena dlouhodobé podpory se bude odvíjet od velikosti a ceny vaší implementace.