Pro koho je služba určena
Naši klienti
Klienti po implementaci, kteří chtějí
jistotu podpory i do budoucna.
Firmy bez partnera
Firmy, které implementovaly Odoo samostatně a potřebují zkušeného partnera.
Firmy s jiným partnerem
Firmy, které hledají nového partnera s kvalitní podporou a strategickým přístupem.
Naši klienti
Klienti po implementaci, kteří chtějí jistotu podpory i do budoucna.
Firmy bez partnera
Firmy, které implementovaly Odoo samostatně a potřebují zkušeného partnera.
Firmy s jiným partnerem
Firmy, které hledají nového partnera s kvalitní podporou a strategickým přístupem.
Co získáte
✔️ Garanci řešení problému podle zvoleného balíčku.
✔️ Přístup ke knihovně řešení.
✔️ Dostupnost našich specialistů.
✔️ Transparentnost a individuální přístup k ceně.
✔️ Podpora v případě eskalace na Odoo.
✔️ Stav požadavků přehledně v portále.
Co získáte
✔️ Garanci řešení problému podle zvoleného balíčku.
✔️ Přístup ke knihovně řešení.
✔️ Dostupnost našich specialistů.
✔️ Stav požadavků přehledně v portále.
✔️ Podpora v případě eskalace na Odoo.
✔️ Transparentnost a individuální přístup k ceně.
Typy balíčků
Naši dlouhodobou podporu nabízíme ve 3 různých balíčcích:
Typy balíčků
Naši dlouhodobou podporu nabízíme ve 3 různých balíčcích:
| Základní | Standardní | Prémiový | |
|---|---|---|---|
| Doba odezvy (v pracovním dni) | 24 hodin | 12 hodin | 6 hodin |
| Garantovaná doba opravy | 9 prac. dnů | 7 prac. dnů | 5 prac. dnů |
| Rychlá oprava Kritických chyb | 2 prac. dnů | 2 prac. dnů | 1 prac. den |
| Forma fakturace za vykázané hodiny nad rámec předplacených | Time & Material | Time & Material | Time & Material |
| Bezplatná systémová konzultace 1 x za 3 měsíce | 1 hodina |
Získat cenovou nabídku
Proč mít podporu od Origamis?
Jako certifikovaný partner Odoo víme, že úspěch nekončí
spuštěním systému a že kvalitní systém potřebuje i kvalitní podporu –
spolehlivou, rychlou a přizpůsobenou každé firmě. V Origamis máme vlastní tým
vývojářů a konzultantů, kteří rozumí nejen Odoo, ale i českému trhu. Díky tomu
vám umíme dlouhodobě pomáhat rozvíjet systém tak, aby zůstával aktuální,
funkční a podporoval váš každodenní byznys.
Podpora od profíků
Rozumíme nejen systému, ale i vašemu byznysu. Díky tomu rychle pochopíme problém, na který hledáte řešení.
Čas jsou peníze
Včasná podpora vám dokáže vyřešit mnohé problémy dřív, než zvládnou napáchat ještě větší škody.
Flexibilita
Každá firma má jiné potřeby i priority. Společně nastavíme takový model podpory, který bude odpovídat vašemu provozu i očekávané úrovni servisu.
Často kladené otázky
Ano, nabízíme i jednorázové zásahy. V takovém případě ale nemůžeme garantovat dobu reakce ani řešení.
Zadání požadavku probíhá přes náš klientský portál. Následně se s vámi spojí přidělený konzultant telefonicky nebo e-mailem.
Ano, samozřejmě. Nejprve si spolu projdeme vaše představy a požadavky a následně navrhneme nejvhodnější řešení.
Cena podpory je individuální a závisí na několika faktorech – rozsahu služeb, počtu uživatelů i zvoleném balíčku.
Naší prioritou je vždy „odblokovat“ systém, aby mohl dál fungovat. Pokud není možné problém ihned vyřešit, nabídneme dočasné řešení (workaround), dokud nebude k dispozici standardní oprava.
Ano, doporučujeme ji. Odoo helpdesk sice existuje, ale bez garance reakční doby. Opravy chyb v samotném systému běžně trvají 2 až 12 týdnů, podle závažnosti a uznání problému. Vlastní podpora od Origamis vám zajistí rychlejší reakci a řešení, které umožní dál pracovat bez čekání.
Zaujala vás možnost
dlouhodobé podpory?
Napište nám. Na konzultaci společně probereme, jak vám nejlépe můžeme pomoci.
