bioTomal

Jak se bioTomal připravil na globální expanzi díky Odoo.

Kdo je bioTomal?

Biotomal je rodinná společnost z jihoslovenské Rubáně, která působí na trhu od počátku 90. let. Specializuje se na ekologickou ochranu rostlin a svou činnost postupně rozšiřuje s cílem prosadit se i na mezinárodních trzích.

Odvětví: ekologická ochrana rostlin, výroba a distribuce

Web: https://www.biotomal.sk/

S čím potřebovali pomoci?

Před implementací Odoo čelila firma vysoké míře ruční práce – data se přepisovala mezi nesourodými a málo propojenými programy, což brzdilo provozní efektivitu i další rozvoj. Biotomal potřeboval integrované řešení, které by zajistilo automatizaci rutinních činností a zároveň bylo připravené na zahraniční expanzi.
Odoo si zákazník vybral i díky jeho globální použitelnosti – jako ERP systém, který podporuje lokalizace napříč světem a může tak růst společně s firmou. 

Jak jsme pomohli?

 Společnosti bioTomal jsme pomohli s kompletním nastavením vnitrofiremních procesů v Odoo. Implementovali jsme moduly pro logistiku, prodej i nákup, které dnes fungují plně automatizovaně.


V současnosti dokončujeme:


  • tvorbu několika e-shopů pro různé trhy ve spolupráci s externími partnery,
  • integraci s lokálními přepravci (např. Slovenská pošta),
  • budování prostředí pro telesales, včetně napojení na VoIP telefonii a SMS bránu.


Zákazník využívá Odoo jako řešení pro:

  • logistiku (včetně integrace s přepravci),
  • prodej (včetně e-shopů),
  • nákup (automatizovaný nákupní proces),
  • telesales a komunikaci (napojení na VoIP a SMS bránu),
  • datové dashboardy (pro reporting a rozhodování).




Jak fungují procesy ve firmě dnes?

Od začátku funguje na verzí Odoo 17 Enterprise, s plánovaným upgradem na Odoo 19 na začátku roku 2026 kvůli silné podpoře AI nástrojů. Všechny klíčové provozní agendy jsou propojené v rámci jednoho systému, což firmě umožňuje hladší chod, vyšší efektivitu a připravenost na další expanzi. Aktuálně dokončuje spuštění nového e-shopu a aktivně rozbíhá svou mezinárodní expanzi.

Co dál?

V další fázi projektu se zaměříme na:

  • úpravy UI nového e-shopu pro zvýšení konverzního poměru,
  • pokročilejší automatizaci logistiky,
  • napojení PoS terminálů pro lepší zákaznickou zkušenost,
  • vytváření pokročilých datových dashboardů, které poskytnou vedení přehledné a rychlé podklady pro rozhodování,
  • dokončení customizace HR agendy, aby odpovídala slovenské legislativě a bioTomal mohl spravovat lidské zdroje přímo v Odoo.

​​​​​​